13 september 2013

Vad är problemet egentligen



Nu äntligen har jag blivit klar med det nya bildspelet om den muslimska huvudduken som kallas Hijab. Det har i princip tagit hela dagen eftersom jag har bytt operativsystem, från XP till Win 7 och ännu inte lärt mig allt nytt. Riktigt nöjd är jag inte, men allt har en gräns. Man kan inte lägga ner hur mycket tid som helst för en kavalkad av damer, med Hijab runt huvudet.



Varför retar sig en del över att muslimska kvinnor bär huvudduk. Min farmor bar alltid huckle på dagarna. På kvällarna minns jag när hon satt på sängen och borstade sitt långa vackra hår. Det var till den musiken jag somnade, när jag var liten alltså! Till den musiken vill jag fortfarande somna och sova gott!
Jag utvecklar mitt resonemang på ett annat ställe, klicka på -> LÄNKEN

Inga kommentarer:



Om kyrkhundar