12 september 2009

Syftet med den här bloggen är att arkivera min hemsida



Eftersom min gamla hemsida http://www.geocities.com/filbyter/ inom kort kommer att tas bort från webben så har jag efter samråd med de närmast sörjande beslutat att spara och arkivera text och bild som kan ha intresse för eftervärlden att veta. Till exempel hur det kom sig att jag så tidigt hamnade i Long John Silvers sällskap och lärde mig att hata kaptener och all annan överhet lika mycket som jag lärde mig att älska friheten och livet! Kanske kommer några att sätta gröten i halsen när de förstår att jag även arkiverar sånt som jag aldrig aldrig borde ha sparat!

Läs även andra bloggares åsikter om:
, , , , , , ,
.

1 kommentar:

Barbro Johansson sa...

Hej Max

Har bara hunnit läsa lite av alla dina projekt men är redan otroligt berörd. Jag beundrar ditt mod och din styrka. Häftigt att se vilken inflytande du kan ha på andra människor genom att ändra dig själv! Lycka till framöver och hoppas vi ses eller hörs snart och hälsa Fialotta

Kram från Barbro och Peppe



Om kyrkhundar